Idaag!

Idag är bär det av hemmåt.

Jag stannde ju en dag extra för att gå o göra ett allergiprov o jag gick upp 7 o gick iväg i regnet till bussen strax innan 8. När jag då ska skicka smsbiljett så har jag ett missat samtal o ett meddelande om att doktorn e sjuk.............och att jag ska ha en bra dag. EN BRA DAG MY ASS sa jag högt så att en stackars cyklist som svishade förbi såg helt förskräckt ut.

Iallafall, igår var jag på krischan för sista gången denna terminen. Jag var där med Aida, malin, jonna o beckz! Mycket trevligt! :) Förutom att det började åska & hagla när vi skulle gå hem ... lovely. Givetivs blir vädret dåligt så fort vi är lediga.

Deusstom så hde jag glömt fönstret öppet så igårkväll när jag kom hem var det en enorm pöl vatten i köket. Lövely.

Aja, idag ska jag träffa susäään o sen rebecka & jonna för att senare ta tåget kl 16.20! :)

see youuu after summmmmmer Luuuund!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0