konstig sömn men sommaren e här ! :D

God morgon! Eller ja det känns snarare som eftermiddag för mig.. Jag kunde inte sova så jag gick upp klockan 5... galet! XD men jag var inte trött :S..trots att jag fick o la mig vid halv 1 o inte sov så bra för det var massa fester runt omkring.

Sommaren har kommit till Lund iallafall o i min lägenhet på 6:e våningen (Som har morgonsol) blir det
gaaaalet varmt. Puh!

Nästan alla har slutat nu o de flesta åkt hem för sommaren utom vi XD...vi fortsätter ett tag till ! Jag ska ju till sthlm den 16e men ska försöka åka hem imellan o lämna grejor!

Jag & suss håller iallafall på med vår b-uppsats för fullt. Den är inne i slutfasen nu o ska lämnas in på tisdag, sedan är vi fria !! ;)


Glaaad sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0