SOMMARLOV!!!! :D (typ..)

NU ÄR ALLT KLAAAAAAAAAAAAAAAAART!! B-uppsatsen inlämnad etc. UNDERBART !

Efter seminariet igår så gick jag o några vänner hem till mig och lagade storslagen middag (aka nudlar) och drack cider o cola&jäger för att fira. Vid halv 7 drog vi till botaniska där vi hittade resten av klassen o hade en synerligen trevlig afton full med vin, skratt o gräs ( sånt som växer på marken alltså, inte sådant man röker).  Jag vinglade hem vid 11 tiden o gick upp tidigt som vanligt. Vaknade halv 8 o var pigg & gla!

Idag väntar städning...först att mitt kök här som ser ut som ett bombnedslag och sedan tillbaka till min förra lägenhet för att flyttstäda.. inte jättekul men det måste göras! ;)

Ikväll ska jag till Krischan för en sista gång o käka middag med några vänner för imorgon så åker jag ju hem! (: Känner att jag får massa stöd av mina fina vänner. Suss ska komma hit på torsdag o så ska vi umgås lite o sen åker vi samma tåg en bit iallafall o sen möter Anna mig på stationen där hemma! :) <3  Juste, imorgon ska jag göra mitt allergitest också, yeey! ;)

Btw, jag har typ fått sommarjobb nu!!!! Min chef ringde igår o sa att det behövdes folk iallafall ( egentligen behövde dom inte) men någon hade slutat väldigt plötsligt. SÅ sjukt glad blev jag!! Jag behöver verkligen ett jobb. Dock sitter jag nu här med en 7.5 kurs över sommarne OCH jobb plus lite andra roliga saker inplanerat. Stress eller?? Funderade på att hoppa av kursen men den verkar väldigt intressant och dessutom behöver jag ju dom pengarna. Så jag ska testa. Men jag vill ju inte bränna ut mig inför hösten då jag ska läsa 150% OCH så har jag ju mitt extrajobb.

ojoj, mkt text idag! :P...bilder från igår kommer senare!! :)



såhär kände jag mig INTE efter b-uppsatsen... x(...stalin föraktet växte då alltså. x(


en trött susanne efter uppsats-skrivande..



efter att ha suttit inne en hel dag o skrivit så är ljuset tungt ;)

Kommentarer
Postat av: elle

Välkommen hem imorgon!

2011-06-08 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0