Dåligt med bloggande!

Hallå!

Dåligt med bloggande på sista tiden men jag har knappt varit hemma! Jag har varit i Göteborg och Kungsbacka och spenderat mer än ett dygn hos Rebecka & Jonna och där imellan så har jag ju faktiskt varit i skolan believe it or not ;).

Jag åkte hem i söndags för att överraska mamma som fyllde år! :) Jättekul men det blev ett ganska kort besök, fast vi hann med mycket ändå! En lång promenad, en sväng på kungsmässan (fick nya gympaskor :D) och en lång runda på gymmet med bror & pappa. På måndagen åkte jag in till Jennie i götet och vi bakade en äcklig kladdkaka och gick ut o joggade i panik efteråt xD. På tisdagen åkte jag tillbaka mot Skåneland igen. :)

Jag var hemma i typ 1 timme och sedan drog jag vidare till Rebecka & jonnas crib och det blev en spontanövernattning. På morgonsidan så kom jag & Rebecka på ännu en spontanidé! Färga håret. Jag kom på den strålande idén att försöka bli blond igen. FAIL. Efter två blekningar var det fortfarande gul/orange fläckigt men då var det dags att sticka till föreläsningen så jag fick gå dit i mitt hemska hår med mössa på huvet. xD. Som pricken över i:et blev vi stoppade av polisen för att vi skjutsat på cyckeln. 500 spänn skulle han ha men efter en liten moralläxa så slapp vi, puh! Efter föreläsningen var det bara att dra tillbaka till Beckz & Jånna och färga färdigt håret. Där efter drog vi till krischan för middag på puben och sedan till VGs nation för utgång. Vid halv 2 så lånade jag Jonnas cyckel och drog hem. Tur var det för jag mötte en jätteskum typ XD. En man med jättemkt skägg och en röd lång kaftan som gjorde hitler-hälsningen när jag cyklade förbi. SKUMT!!

I
går hade vi två föreläsningar eller det ena var ett info-möte. Dock har vi varit lite besvikna på vår utbildning när det kommer till planering & struktur så nu har vi hela klassen gemensamt gått till kåren och gett in ett brev med punkter som vi vill ska förbättras.

Nåväl, idag är det fredag och korridorsfest dessutom!! På facebook står det att 126 personer ska delta. xD Så nu måste jag sätta igång o städa o sen ska jag ner på stan för lite ärenden. ;)


maaassa hårfärg


bra ljus här. det såg värre ut XD


det var gulare o fläckigare xD


rebecka bjöd iallafall på finfrulle


så här ser det ut nu på ett ungefär ;)


avslutar med en bild på en stressad jonna som gör sig ordning för kvällen! ;D


slänger in en bild som jag hittade från Vgs! :) Där har ni håret också ;)
jag, rebecka, Jonna och Melissa :)))

Kommentarer
Postat av: Tant Gredelin

Och inte ett ord hade du sagt om att du färgat håret! Inte okej!! Men blev väldigt fint i alla fall :) Keep up the good work med bloggandet ;)

2011-03-18 @ 16:43:38
Postat av: Isabelle

haha tack isabelle ;)..men det var igår liksom. men ag är inte nöjd så jag ska nog färga om det xD

2011-03-18 @ 16:52:10
Postat av: Isabelle

Blir du någonsin nöjd? ;)

2011-03-19 @ 13:04:08
Postat av: Suss

Men aww, så fin den sista bilden är! :)

För övrigt är ditt färgade hår i säkert förvar sparat på min hårddisk mohahaah!

2011-03-19 @ 16:38:47
URL: http://suss91.wordpress.com
Postat av: Mam Lisa

Hej!

Tuuur att du lyckades fixa till det (färgen alltså)

Ser ju riktigt snyggt ut! I det blonda såg du ut som indiskan i mäklarprogrammet ;) kram Mam

2011-03-22 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0