here I am!

God morron!

Det är inte lätt att hinna blogga när man aldrig e hemma! xDen här helgen har jag varit hemma totalt 4 timmar typ. I fredags nämnde jag nog att jag hade föreläsning och sedan på kvällen gick jag o Madeleine till Blekingska nation! Inte min favorit men helt okej ;). Jag sov över så jag skulle slippa ta mig hela vägen till andra sidan stan men blev utkickad 10 på morgonen eftersom Maddis skulle på cykeläventyr x(.

Jag tog iallafall bussen hem och chillade i typ 3 timmar tills Rebecka ringde o vi bestämde oss att promenera till stan och dricka kaffe. Naaajs :) Sen åkte jag direkt från stan till L.A ( tyvärr inte den exotiska destinationen utan Landskrona) och hälsade på Sussäään. Hon mötte mig vid station och jag kom mitt i MIDDDAGSTID!! Ajjjajj. Men jag tror dom förlät mig efter ett tag ;). Vi såg iallafall på mello och alla dåliga bidrag gick vidare (Y).

På söndagen var det LA sightseen for real!! Vi började med öhh..schhus någonting..x) havet iallafall, mkt fint! Förutom lite strul med bilnyckeln x(. Sedan åkte vi till motsatsen aka Landskrona getto - Koppargården. We survived!! Vi kanske borde trycka t-shirts? Vidare var vi i Häljarp (home of Beckz) och cruiiizade där. Sedan åkte till Löddeköpinge och va på Centan dårah (shoppingcenter) o jag fyndade en bh för 49kr! Å nej! Jag har ju glömt det viktigaste !! Vi var på ett jättemsyigt (läs: gay) café vid Citadelet. Det är han som är med i After dark som äger det och han var där och han var så treevlig in a  värry gäyish way ;). Vi hade lite drama också för jag tappade bort mitt körkort & kreditkort men det låt inklämt i bilen x). Bra Isabelle. På vägen hem stannade vi till vid Barsebäck också! Det var strålande. höhö.

Jag stannade åter igen på en trevlig middag med massa diskutioner om kommunism <3 och sedan körde Suss mig till tåget och jag tog mig hem till Lund efter 24 h in Landskrona.

På kvällen städade jag mitt bombnedslag till rum och kollade på The Reader! Den är så bra !!! Nu äter jag frulle och kollar på a place by the sea. Precis som det ska vara ;).


driving bäjbää


The two towers!!


Jag på café i posén " det är skönt att fylla 40, äntligen vet du vem du är"




gangsta





tummarna upp för Ven!!





Kommentarer
Postat av: Suss

Jag finner inga ord x) Skrattar dock fortfarande högt åt Amelia/Taraposen.

2011-03-07 @ 19:04:55
URL: http://suss91.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0