Jobb på Krischhaan

God morgon! :-) Eller kanske eftermiddag? Hon är ju faktiskt 15.30 ;)

Igår jobbade jag och Madeleine på Krischans nation! Det var mitt första nationsjobb och det var faktiskt jätteroligt! :)
Vi började halv 9 på kvällen och kom hem imorse runt 5-6 tiden x). Jag stod i garderoben, i lilla baren, satt och vaktade trappan xD och sedan i garderoben igen :P. Tjötade med massor av trevliga och underliga människor. Men snacka om att man ser alla i ett helt annat ljus när man själv är nykter xD. Bra kväll förutom att jag var tvungen att städa toan. Inte ok.

Ikväll är det final i mello!! :)) Givetvis ska detta firas med glass och ehh vatten typ ;). Några vänner kommer över, najs, najs! :D

See youu


jag, Stalin och någon som försöker få ett kvart i 2 ragg i bakgrunden.


trött, klockan halv 2 i garderoben.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0