pluuuuugggdaaaag!!

Idag har jag pluggat. Pluggat. Pluggat och Pluggat.

Fick lite dåligt samvete för gårdagens pinsamma 4 timmars plugg så idag var det upp till bevis. Halv 10 imorse joinade jag en av mina trevliga grannar i köket för plugg. Där satt jag kvar till klockan 20.30...Dock med en del små pauser men ingen  längre än max 30 minuter. Så jag känner mig redigt duktig idag.

precis när jag slagit mig ner i min soffa och pustade ut och la upp benen på bordet så välte jag ner en ljusstake som gick i 1000 bitar. Fram med dammsugaren...SUCK. Aja nuuu vilar jag iallafall här framför tvn. Ska nog dricka lite te. Jag hade velat träna idag men jag är fortfarande lite krasslig så det blev inget av med det..men på fredag DÅ ska jag gå! :-)

Imorgon ska jag träffa Susanne klockan 9.00 i skolan för att plugga och det ska pluggas heeela dagen fram tills filmvisningen på kvällen.

Förresten fick jag reda på att min kompletteringsuppgift i projektledningskursen var bra så jag uppgradera mit kursbetyg från G till Vg. GÖTT!!! :)))

GOD NATTT! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0