dååligt bloggande como siempre

Det här med bloggande verkar inte funka så bra för mig i Sverige! xD..

Antingen har jag för mycket att göra så jag hinner inte uppdatera för ens det är för sent o inte längre intressant eller så har jag för lite att göra att det inte finns något intressant att säg.

Just nu är en period då jag faktiskt har mycket att göra. B-uppsatsen är i full gång och jag & Suss kämpar för att få klart den i tid. Samtidigt så flyttar jag om typ 4 dagar och har knappt börjat packa än. Bra Isabelle. Dessutom börjar allt dra ihop sig mot terminsslut vilket innebär att folk börjat åka hem, slutstäd i korridoren, ansöka om csn för min sommarkurs som jag kom in på !! :) (företagsekonomi) och massa papper till mitt nya extrajobb på Tetra pac! ;) så där befinner jag mig när jag inte har något annat att stå i! x)

Mitt rum ser dessutom ut som S K I T. Man kommer knappt in här..så stökigt. Jisses, jisses. Nja man kanske skulle sätta igång o flyttpacka lite? Har pluggat sen 8..Susanne kommer o hämtar mig vid ett med bil ( LYX) och så kör vi till skolan för handledning + lite plugg därefter åker vi + madeleine till Landskrona för grillning! :) (Om vädret tillåter) ;)..

See youu!!! :)








några posar bilder från en utekväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0