måååndag

Hallå! Hallå!

Idag vaknade jag upp mega förkyld. Ont i öronen, halsen o huvet. Suck. Så jag stananr hemma idag för att jobba på min hemtenta som ska in på söndag! Det är så dags att sätta igång med den nu. Egentligen vill jag bara få den överstökad så jag kan fokusera på B-uppsatsen som vi ska börja med om en vecka!

Igår vare en härlig dag. Jag & madeleine promenerade typ hela dagen xD..försökte hitta nya vägar och gick till ica & Willys för att kolla om det fanns några super erbjudanden! ;).  Vi avslutade dagen med svindyr & görgod sushi! Yuuummi. 

Denna veckan är så gott som redan planerad. plugg idag, troligtvis jobb tisdag & onsdag, fira Rebeckas 20årsdag på onsdag, ÖPPNINGEN av Lidl på torsdag XD (yey) och plugg, fredag äre mer plugg, filmafton & eurovision  song contest - secrets dokumentären, på lördag ska jag till Nova och på kvällen är det EUROVISION for real, söndag ska tentan in så då äre bara att kämpa. ;)...Listan kommer säkert fyllas på med fler grejor. Om man ändå vore så effektiv som en annan Isabelle mer norr om i landet. Då hade livet varit lättare. ;)


umeååååååå :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle norr i landet

Sen när är jag effektiv?? :O Att jag måste sitta och plugga jämt är väl ändå ett tecken på hur ineffektiv jag faktiskt är?! xD

2011-05-09 @ 23:23:46
URL: http://aliring.wordpress.com
Postat av: Suss

Öppnandet av lidl - ett event som kräver stor förberedelse och galautstyrsel (gärna en afton i kombination) <3

2011-05-12 @ 08:47:21
URL: http://www.suss91.wordpress.com
Postat av: jag

hahaha nej du är effektiv isabelle!! ;)



haha ja susanne, du skulle sett igår. Det var main attraction in lund

2011-05-13 @ 13:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0