solen e tillbaka!

Vädret har ju varit lite förvirrande. Börjat mede sol, sen moln, sen sol i princip 3 dar nu men så sa dom på vädret att det äntligen ska bli varmt o soligt igen! :))

Idag ska jag vara i skolan mellan 9-13...långt x) men det går nog bra. Har på mig mitt nya linne från Avanna <3 idag. Det är så fiiiiint. :) Igår var jag o skrev på alla papper om jobbet så efter drogtestet imorgon så är jobbet mitt! :D..så länge jag klarar drogtestet då men det får vi ju hoppas! haha. De sa att valmofrön kunde ge utslag så man fick inte äta det på två dagar innan o jag har det i min müsli som jag åt igår men förhoppningsvis hinner det gå ut kroppen! :P

Jag har börjat packa lite lätt också. En kartong igår med vinterkläder, och sedan måste jag packa en väska med kläder som jag kanta med till Onsala o ha under sommaren.

Mycket som händer i lilla Lund nu! :-)

hejjsvejjs


fina blommor =9



valborgsdagen på sne! ;)



say no to guns! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0