Söndagsmorgon!

Här sitter jag i soliga Lund o tittar på nyhetsmorgon. Mysigt! :) Nyvaken för mitt alarm gick inte så jag sov tills 11! underbart. :) I fredags var det utgång för att fira Aida som fyller 20! :) Jag hade egentligen bara tänkt stanna på puben för jag var så trött efter jobbet men jag blev kvar tills halv ett ändå.

Lördagen spenderades först på bibblan o Espresso House med Maddis. Sen drack jag kaffe med Linda på hennes balkong. Love the weather!! På kvällen åkte jag tillbaka till Madeleine o vi promenerade bort till Human festivalen som pågick i parken där ett konstigt typ ryskt-skånskt band spelade xD..så traumatiskt. Där efter hade vi tysk afton! XD Drack tyskt vin, tysk baileys och tittade på Der Baaader meinhof komplex. :))

Idag ska jag packa lite smått inför flytten, det är ju inte så himla långt kvar tills at det är dags. Tänkte även träna men jag har blivit gör förkyld!! Vet inte om det är de starka medlena från jobbet eller en riktig förkylning x). Nu börjar kvällen är din, det ska jag kika på. Sen måste jag ju börja på min hemtenta också..jissseees. kul söndag :P ;)

Ha en bra söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0